تک اس ام اس
منوي اصلي
صفحه نخست ارتباط با ما تماس با ما عضویت در سایت تعرفه های تبلیغات مسابقه ی پیامکی کریو رایگان فروشگاه تک اس ام اس
موضوعات مطالب
» جدا از اس ام اس
» مطالب طنز
» فواید خنده
» سخن بزرگان
» ضرب المثل
» زنگ تفریح
» داستان های کوتاه
» داستان های عاشقانه
» داستان های پندآموز
» داستان های غم انگیز
» داستان های ( 18+ )
» داستان های طنز
» جوک ها
» جوک متفرقه
» جوک جدید
» پـَـ نـَـ پـَـ
» اجب فک و فامیلی داریم!
» جوک دوستانه
» جوک مردانه
» جوک زنانه
» جوک جمله سازی
» جوک حیوانات
» جوک ورزشی
» اس ام اس خاک بر سری
» اس ام اس قزوینی
» اس ام اس رشتی
» اس ام اس 18+
» اس ام اس های پر بازدید
» اس ام اس جدبد
» اس ام اس عاشقانه
» اس ام اس سرکاری
» اس ام اس خنده دار
» اس ام اس زیبا
» اس ام اس دوستانه
» اس ام اس فلسفی
» اس ام اس نیمه شب
» اس ام اس ورزشی
» اس ام اس آدم و حوا
» اس ام اس به سلامتی ...
» اس ام اس شیرین و فرهاد
» اس ام اس ضد پسر
» اس ام اس ضد دختر
» اس ام اس گویشی
» اس ام اس به زبان آذری
» اس ام اس به زبان کردی
» اس ام اس به زبان عربی
» اس ام اس به زبان شمالی
» اس ام اس به زبان لری
» اس ام اس موضوعی
» اس ام اس تنهایی
» اس ام اس دلتنگی
» اس ام اس دانشجویی
» اس ام اس آشتی
» اس ام اس تسلیت
» اس ام اس تبریک روز تولد
» اس ام اس شب آرزوها
» اس ام اس صبح به خیر
» اس ام اس شب به خیر
» اس ام اس با موضوع خداوند
» اس ام اس روز جمعه و امام زمان
» اس ام اس تیکه دار
» اس ام اس تبریک سال نو
» اس ام اس دروغ
» اس ام اس اول مهر و مدرسه
» اس ام اس التماس دعا
» اس ام اس تبریک تولد نوزاد
» اس ام اس عفاف و حجاب
» اس ام اس خاطره
» اس ام اس گریه
» اس ام اس بی قراری
» اس ام اس آغوش
» اس ام اس انتظار
» اس ام اس کودکانه
» اس ام اس فاصله و دوری
» اس ام اس غرور
» اس ام اس منت کشی
» اس ام اس جدایی
» اس ام اس سلام کردن
» اس ام اس سکوت
» اس ام اس دل شکسته
» اس ام اس سیگار
» اس ام اس لبخند
» اس ام اس بوسه
» نرم افزارها و ترفند ها
» نرم افزار کاربردی اس ام اس
» ترفند های اس ام اس
» برنامه های رایگان (آندروید)
» اس ام اس مناسبتی
» اس ام اس کریسمس
» اس ام اس شب یلدا
» اس ام اس شب قدر
» اس ام اس ماه محرم
» اس ام اس ماه رمضان
» اس ام اس عید غدیر
» اس ام اس عید قربان
» اس ام اس روز عرفه
» اس ام اس روز پدر
» اس ام اس روز مادر
» اس ام اس روز معلم
» اس ام اس روز بارانی
» اس ام اس روز مهندس
» اس ام اس روز پزشک
» اس ام اس روز خلیج فارس
» اس ام اس سیزده به در
» اس ام اس سالگرد ازدواج
» اس ام اس چهارشنبه سوری
» اس ام اس ولادت حضرت فاطمه
» اس ام اس ولادت حضرت ابوالفضل
» اس ام اس ولادت حضرت علی اکبر
» اس ام اس میلاد پیامبر و امام صادق
» اس ام اس ولادت امام علی (ع)
» اس ام اس ولادت امام حسن (ع)
» اس ام اس ولادت امام حسین (ع)
» اس ام اس ولادت امام سجاد (ع)
» اس ام اس ولادت امام باقر (ع)
» اس ام اس ولادت امام کاظم (ع)
» اس ام اس ولادت امام رضا (ع)
» اس ام اس ولادت امام جواد (ع)
» اس ام اس ولادت امام هادی (ع)
» اس ام اس ولادت امام عسگری (ع)
» اس ام اس ولادت امام زمان (عج)
» اس ام اس شهادت حضرت فاطمه
» اس ام اس وفات حضرت زینب (س)
» اس ام اس شهادت حضرت ابوالفضل
» اس ام اس شهادت حضرت علی اکبر
» اس ام اس وفات حضرت محمد
» اس ام اس شهادت امام علی (ع)
» اس ام اس شهادت امام حسن (ع)
» اس ام اس شهادت امام حسین (ع)
» اس ام اس شهادت امام سجاد (ع)
» اس ام اس شهادت امام صادق (ع)
» اس ام اس شهادت امام باقر (ع)
» اس ام اس شهادت امام کاظم (ع)
» اس ام اس شهادت امام رضا (ع)
» اس ام اس شهادت امام جواد (ع)
اعضاء تک اس ام اس
تعداد افراد آنلاین :

<-PollName->

<-PollItems->


سخن تک اس ام اس

با سلام خدمت تمامی کاربران و بازدیدکنندگان تک اس ام اس؛امیدوارم حالتون خوب باشه و از مطالب تک اس ام اس تمام استفاده را ببرید و لحظات خوبی را در این وب سپری کنید،فقط یه صحبت کوچیک داشتم و اینم اینه که از تمامی صفحات این وب سایت استفاده کنید چون این وب هر روز آپدیت میشه tak-sms.lxb.ir


درباره تک اس ام اس

به بزرگترین وب سایت اس ام اس و پیامک با موضوعات مختلف خوش آمدید برای استفاده بهتر از مطالب وب سابت از لیست موضوعات استفاده کنید همچنین می توانید اس ام اس های خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما بفرستید و انتقادات و پیشنهادات خود را در جهت بهتر شدن این وب برای ما ارسال کنید
تبلیغات شما در اینجا
تبلیغات شما ----------------------------------------- تبلیغات شما ----------------------------------------- تبلیغات شما
لينكستان تک اس ام اس
» گروه اینترنتی آرفا
» مجله اینترنتی احسان
» مرجع فیلتر شکن رایگان
» برترین سایت دانلود فیلم و سریال
» تازه های تکنولوژی
» دانلود زیباترین آهنگ ها
» ردیاب ماشین
» جلوپنجره اریو
» اریو زوتی z300
» جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تـک اس ام اس و آدرس TAK.SMS.LXB.IR لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در فرم زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برنامه ارسال پیام انبوه
برنامه تبلیغات انبوه وایبر
لیست موضوعات
» اجب فک و فامیلی داریم!!!!

 

بعضي از مامانا هم يه غذايي دارن که :
ترکيبي از قورمه سبزي پريشب با عدس پلوي ديشبه که با يه تيکه از کوکو سيب زميني امروز تزئين ميشه و ...

 


اسپانيا اول شد!!!
ايتاليا خيلي مفتضحانه باخت...از ضايگي بعضي ها خيلي خوشحال شدم!!!
ودر نگاه خشمگينش گفتم: خب حالا چيه؟ نکنه تقصير فک و فاميل ما بوده؟..خداييش تو اين يکي نقشي نداشتن.

 


خواهرم به من گفته از بيرون مياي يه خودکار برام بگير منم براش گرفتم اوردم دادم بهش ازم ميپرسه اين مارکش چيه؟ ميگم :
گورخر خودکار رو گرفته ديده ميگه خيلي دروغگويي اين که zebra هست.
فک و فاميله داريم.؟؟؟؟؟؟؟؟

 


ما اصولا تو خونه چاقوي معمولي نداريم يا کارد يا قمه
يکي از اون قمه هارو ورداشتم مي خوام هندونه ببرم
مامانم ميگه کيو مي خواي بکشي بهش رحم کن
مامان جناييه داريم؟؟؟؟

 


به خواهرزادم که دوم دبستانه ميگم: خوشحاليا، همش تعطيلي؟ ميگه: برو خاله واقعا تعطيليا! اقتصاد کشور فلج شد رفت پي کارش، بعد بمن ميگي خوشحالم؟ برو با عروسکات بازي کن خاله!

 


تو اخبار گفت چند نفر تو سوييس کشته شدن، مامانم برگشته ميگه:"آخي طفلي ها دم عيدي چه بلايي سرشون اومد"

 


به فاميلمون گفتم تونسي واسم شارژ بگير برداشته به جاي كد رمز،شماره سريال و واسم فرستاده فك وفاميله داريم؟

 


خواهرم قابلمه دستشه، ميگه روزنامه ديگه نداريم؟
ميگم نه، ميخواي سايت نيازمنديها رو باز کنم غذا رو بذار رو لبتاب !!!
ميگه پس سايت کيهانو باز کن بزرگتره روزنامه ش !!!!!
فکر نميکنم اميدي به خوب شدنمون باشه !

 


هفته پيش رفتيم خونه يکي از اين فاميلا !! داشت به ما ميگفت رفتم سکه هام رو فروختم 40 ميليون سود کردم !! ديروز ميگم 100 تومان داري دستي بدي ؟
ميگه والا دست و بالم خالي يه :O
اينم فک و فاميل داريم؟

 


مامانم اومده ميگه سرويس بهداشتي رو الان جرم گيري کردم و برقش انداختم
ببينم يه نفر رفته دسشويي قلم پاشو ميشکنم !!

 


به مامانم ميگم سرم درد ميکنه… ميگه چرا ؟
ميگم شايد تومور مغزي دارم …
ميگه خفه شو ذليل مرده … اين حرفا چيه ميزني؟؟!!!
منظورش اينه که خدا نکنه عزيزم !!! ….البته فکر کنما!!!

 


ديشب داداشم تو خواب هذيون ميگفت و جيغ ميکشيد …
رفتم تو اتاق ميبينم بابام بالا سرشه !!
ميگم خوب بيدارش کن !
ميگه بذار کابوسشو ببينه ،
اينهمه پول دي وي دي ميده فيلم ترسناک ميگيره….
بزار سه بعديشم ببينه…
فک و فاميله داريم!!

 


کل زندگيمو فروختم گوشي گلکسي خريدم
بابام ميگه: اين گاري اسبي چي داره رفتي خريدي

 


تو مغازه نشستم مشتري مياد ميگه : ببخشيد آقا خودکار خوب داريد؟
منم بهترين مارک موجود تو بازار رو رو بهش ميدم
بعد سوال ميکنه بهتر از اين چي داريد ؟
مشتري ما داريم ؟

 


يه روز باعموم داشتيم تو خيابون راه ميرفتيم يه دفعه يه خارجيرو ديديم که سيصد تومن گيلاس خريده وفروشنده نميتونه حاليش کنه.
اين عموي ما هم سينه رو زدجلو رفت به خارجي گفت:ميشه three hundred euro
يارو خارجيه موبه تنش سيخ شدگيلاسارو گذاشت زمين فرار کرد اخه اين فک وفاميل ما داريم.

 


تو يه مهموني زن عموم برادرامو ديده يکي يکي اسم ميبره ميگي ايشالا عروسي آقا ... عروسي آقا ... به من که ميرسه ميگه ايشالا ليسانس بگيري !
بابا به کي بگم درس چه درد من مي خوره ؟
فک و فاميل داريم؟

 


نصفه شب دارم براي خواهرم جوک فک و فاميله ما داريمو مي خونم هي با حالاشو ميخونم نمي خنده بش ميگم الان من چي گفتم ؟ (داره با موبايلش بازي ميکنه) ميگه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...
اخه اين خواهره ما داريم

 


ديشب بابام ميگه برو از اينترنت ليست دارايي رو بگير.ميگم خوب پدر من بايد سايت بدي .داري آدرسشو؟ميگه آره.گفتم بده.با اعتماد به نفس فراوان گفت:www.com

 


با فک و فاميل ، نشستيم اسم و فاميل بازي کرديم ،
دائيم براي ميوه با “ي” نوشته ” يه کيلو خيار ” !!!!!!
همچين هم اصرار ميکنه درسته که آدم شک ميکنه حتما راست ميگه

 


آخه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فک و فاميله داريم؟؟
ديروز تو حياط خونه ي داييمون ليز خوردم و پام
هم زخمي شد و هم شکست.
داييم ميخواست دلداريم بده و بگه چيزي نيست!
اومده ميگه عيبي نداره يکي رو ميشناختم که فقط پاش شکسته بود ولي..............
فرداش مرد!!؟

 


دارم ميرم دسشويي مامانم ميگه ميري دسشويي؟
ميگم پ ن پ دارم ميرم برج هاي دوقلوي امريکا رو که خراب شده بقاياشو بررسي کنم.
ميگه:اي بيشعور مي خواستم بگم يه سوسک تو دسشوييه,بکشش من ترسيدم بکشمش.
فک و فاميله با تربيت و شجاعه ما داريم؟

 


امروز رفتيم کارنامه بگيريم مسئولي که کارنامه ها رو ميده کارنامه رو دستش گرفته ميگه چچچچچ چندتا تک داري امسالوافتادي؛منم که حساس؛عين خر خونده بودم هنگ گردم آخرش بعد يه ربع نصيحت؛کارنامه رو داده ديديم يه دونه تک هم نداريم!!
مسئول کارنامه جوگير داريم ما!!!!!!!

 


به بچه پسرخالم ميگم اسم بابات چيه؟ ميگه: گاو!! ميگم: عيبه، مگه آدم به باباش ميگه گاو؟ ميگه خودش هميشه بهم ميگه گوساله پس حتما خودش گاوه ديگه!!
فك و فاميل منطقي داريم ما؟! قدرت استدلالش منو كشته!!

 


جلو تلويزيون نشسته بودم داشتم تلويزيون ميديدم گوشيمم دستم بود داشتم با صداي بلند "انگري بيرد" بازي ميکردم
يهو مامانم برگشت بي مقدمه گفت:
نگاه کن توروخدا 25 سال بچه بزرگ کرديم که يا تو اتاقش بشينه مانيتورو نگاه کنه لبخند بزنه واسه خودش يا گوشيشو دستش بگيره با گوشيش کفتر بازي کنه!!!
من :|
انگري بيرد :|

 


پسر 15ساله همسايمون سر ظهر تو اوج گرما نشسته وسط حياط،داره آهنگ تيک تاک (بووو سرده کاپشنم کوووو.... حتي يه پليورم باشه ممنون...) اين و گوش ميده
در و همسايس داريم؟؟؟

 


وايّ خدااااااا
اين فک و فاميله داريم
واقعا چه فک و فاميله که ما داريم
مامانم ميگه ثبت نام کن برا آزمون شاهد ميگم نه رفته به داييم يه چيزايي گفته يهو ديدم داييم زنگ زد گفت اين پسر منم رفته آرمون شاهد داده خوبه تو هم برو به مامانت هم بگو تو رو ثبت نام کنه
ا يــــــيـــــيـــــيــي خداااااااا

 


ديروز مامانم صدام کرد گفت بيا با ماشين منو تا فلان جا برسون.گفتم حال ندارم.برو از آژانس سر کوچه ماشين کرايه کن.اونم هيچي نگفت و رفت
الان بهش ميگم مامان گشنمه.پاشو ?غذا درست کن،برگشته ميگه حال ندارم.برو سر کوچه زير آفتاب بشين فتوسنتز کن !!!
مامان انتقام جو داريم

 

با بابام تو يه ماشين بوديم، بعد ? نفرخارجي‌ سوار شدن، بابام رفت بپرسه "اهل کجايين؟"
خيلي‌ با اعتماد به نفس با يه لحن سوالي‌ گفت: "mede in ?"
فک و فاميله ما داريم ؟

 


داداش بزرگِ من معمولاً عادت داره وقتي تو خونه هستش کنترل تلويزيون هم دست خودش باشه ، حتي وقتي پاي تلويزيون نيس کنترل رو با خودش مييبره که بقيه ، کانال تلويزيون رو عوض نکنن !
يه دفعه من و بابام چند ساعت دنبال کنترل گشتيم و پيداش نکرديم ، آخر سر ديدم داداشم از خواب بيدار شد و اومد نشست پاي تلويزيون و کنترل رو از جيبش در آورد
فک و فاميله داريم ؟

 


مامانم هر وقت پشت تلفن ميخواد با خالم تيريپ صميميت برداره ميگه جوجه هات(بچه هات)چي كار ميكنن.
خاله منم ميگه خوبن.توله تو چي كار ميكنن.
فك فاميله ما داريم؟

 


ما يه رسم خانوادگي داريم اونم اينه که وقتي سفره غذا رو پهن مي کنيم يا آب مياريم ليوان نمياريم يا ليوان مياريم آب نمياريم .
اين رسم در کل فاميل ما هستش و نسل به نسل منتقل ميشه.
کلا خود درگيري داريم!!!!!!

 


کل فاميل مي دونن که من تيک دارم دست خودم نيست چشمک مي زنم..
وقتي ميرم پيش خالم هر يک ربع _نيم ساعت بهم ميگه چيه خاله کاري داري؟؟
فک و فاميل داريم؟؟؟؟؟؟؟؟

 


به مامانم ميگم بزرگترين آرزوت چيه؟
ميگه:بزرگ بشي زود زنت بدم با زنت دعوا كنم؛حوصلم از اين يكنواختي زندگي سر رفت.
فك فاميله ماداريم؟

 


با پسر داييم رفتيم مغازه براش يه دونه لپ تاپ بخرم، لپ تاپو خريديم آورديم خونه، تازه از تو کارتنش درش آورديم ميگه بازي فوتبالشو برام بيار مي خوام بازي کنم. آخه من چيکار کنم از دست اين فک و فاميل باهوش و ذکاوت...؟

 


بابام هشتاد سالشه هميشه اصرار مي کنه که بذاريد من از خونه تنهايي برم بيرون مگه زنداني گرفتيد؟ مي خوام برم نون و روزنامه اينا بگيرم...يه روز بعد از کلي اصرار گفتيم باشه برو ولي مواظب باش...رفته نونوايي محل به همه ي اونايي که تو صف بودن گفته عجب روزگاري شده پنج تا دختر دارم پنج تا پسر تو اين سن و سال من پيرمرد بايد بيام تو صف وايسم نون اونارم من بگيرم....تا يه مدت هر کس منو تو محل مي ديد نصيحتم مي کرد.فک و فاميله داريم؟

 


خواهر زادم 5 سالشه آهنگ pitball گذاشتم ميگه اين اينگيليسي مي خونه يا خارجي...موندم چي جوابشو بدم ميگه يادم نبود تو زبون مادريتم بلد نيستي!!!الان خداييش خواهرزادس من دارم؟؟؟ فك و فاميله من دارم؟؟!!!!!

 


يکي از فاميلامون لپ تاپ خريده بهم زنگ زده ميگه بيا کار باهاشو بهم ياد بده تو که لپ تاپ داري،بهش ميگم آخه چيو ياد بدم تو که تو خونت پي سي داري ،مي گه مگه فرق نمي کنههه؟؟؟فک و فاميله داريم؟؟

 


داداشم اب ريخته رو خاک بوي اب و خاک بلند شده ميگه واي دوسش دارم ميخوام باهاش ازدواج کنم...!
فک و فاميل عاشقه ما داريم:D

 


مامانم داره بادمجون سرخ ميكنه بابام ميگه نويد بيا سيب بخور.
من ميگم نه؛من الآن يه چيز خوشمزه تر ميخورم.درحالي كه دارم ميرم سمت فريزر بستني بخورم.
مامانم ميگه غلط كردي كوفتم بهت نميدم
فك فاميله ما داريم

 


خسته و كوفته از سر آخرين جلسه امتحان اومدم.
ميگم تموم شد.مامانم ميگه:غلط كردي اول ظرفا بعد دستشويي حموم بعد جارو بعد شامپو فرش ميكشي امتحان اصلي ايناست
فك فاميله داريم

 


از صبح تا حالا يه کله دارم درس مي خونم يه لحظه خواستم گوشيمو نگاه کنم ببينم ساعت چنده!
يه دفه زرتي مامانم اومد تو اتاق و يه بشقاب پر ميوه و تنقلات آورده بود، تا منو ديد گفت «منو باش فکر مي کردم بچم داره درس ميخونه برم به تغذيش برسم، خاک تو سرت» در رو محکم بست و رفت بيرون!

 


يه پسر دايي دارم اسمش محمده اومده محتويات موبايلمو ميگرده يه برنامه ميبينه که هر روز بايد آپديت شه با اينترنت.خواست بگه منم چيزي بلدم.ميگه آنلاين آپديت ميشه يا آفلاين.تورو خدا فکه و فاميله داريم

 


جمعه ها از خالم ببرسيم
امروز جند شنبه است
ميگه:فردا نه بس فردا يكشنبه است
فك و فاميله ما داريم!

 


عموم ميخواد منو نصيحت کنه، ميگه: عزيزم مراقب باش، به هرکسي اعتماد نکن. مردم 360 درجه با همديگه فرق مي کنن!!!!!
آخه يکي نيست بگه عمو جان، دلبندم، 360 درجه که دوباره خودشون ميشن!!!!
فک و فاميله داريم؟!

 


به پسر فاميلمون ميگم ورزش هم ميکني ؟
با جديت تمام ميگه اره، پلي استيشن !
فک و فاميل ما داريم؟؟

 

 

عموم کارمند بانک صادراته اونوقت اسم بچش رو گذاشته سپهر....
فک و فاميله داريم؟؟؟

 


با حالت تب شديد رفتم به مامانم ميگم مادر عزيز اگه الان من بهت بگم تب دارم چي ميگي مامانم برگشته ميگه: ميگم خفه شو ، چشمت کور زير کولر نمي خوابيدي
چه فک و فاميلي داريما!

 


مامان بزرگم گفت واسه منم فيسبوک بساز ببينم چيه اين فيسبوک كه تو رو از كارو زندگي انداخته هيچي ديگه از ساعت 6:30 شروع كرديم، هنوز نتونستم بهش بگم موس چيه ...!

 


با عمه خانم رفتيم در مغازه ميگه:اقا توي ماشين ظرفشويي چي بريزم ظرفها تميز ميشه فروشنده ميگه قرصهاي ماشين بهترن عمه جون ميگه نسخه شو شما ميديد يا داروخانه ازاد ميده اي خدا اين فک و فاميله داريم؟؟؟؟؟

 


به مامانم ميگم مامان اومدني لباس مشكي رو بيار ميگه صورتيه؟
ميگم نه مامان مشكيه گفت اها فهميدم قرمزه فك و فاميله داريم؟؟؟؟؟؟

 


زنگ خانه خالمو ميزنم شوهر خالم پشت آيفون ميگه:
الو بفرماييد! فكو فاميله داريم

 


خواهرم 10 سالشه ديروز يه کيلو گوجه گذاشته جلوش داره ميخوره بهش ميگم چته؟؟ ميگه تو مجله خوندم خوردن گوجه از مشکل "پروستات" جلوگيري ميکنه!!!
به نظر شما راهي براي اصلاح اين فک و فاميل وجود داره؟؟ من که نا اميد شدم.

 


به پسر عموم تو مدرسه گفتن با اردک جمله بساز . گفته : ” پدر من اردک است . ”
فک و فاميله داريم ؟

 


پسر داييم يه خرگوش خريده اسمشو گذاشته ببعي فک و فاميله داريم؟

 


فک و فاميله داريم؟
رتبه ارشد پسرداييمو سه رقم سه رقم از راست جدا کرديم که بتونيم بخونيمش!!

 


بابام اومده تو اتاقم ميگه دخترگلم من که با تو تعارف ندارم واسه روز پدر برام هديه نگيريا.ميگم نه بابا جون زشته ميگه نه خب به جاي کادو يه ماه پول تو جيبي تو نميدم!!
باباي اقتصاديه من دارم؟؟

 


به مامانم ميگم تو غذاها از "سير" هم استفاده کن خيلي فايده داره ميکروبها رو مي کشه.ميگه نه ريسکه ميگم چرا ميگه اخه ميکروب کشه ممکنه تو و داداشت هم بميرين!!
يعني من و داداشم ميکروبيم!!
مامان دلسوزه من دارم؟؟؟

 


دارم مسواک ميزنم بابابزرگم دندون مصنوعيش رو آورده گذاشته تو جيبه پيرهنم ميگه يه دستي هم به دندونا ما بزن:
فک و فاميله داريم؟

 


خواستگار اومده بابام ميگه نميدونم هر چي خودت ميگي؟منم گفتم نه! ميگه تو غلط کردي مگه بحرف توئه !!!!!

 


با مامانم رفتيم مغازه تعميرات تلفن كه تلفن بي سيم خونرو بديم درست كنن. يارو تلفن زده به پيريز بعد با موبايلش زنگ زد كه ببينه زنگ ميخوره يا نه. تلفن كه زنگ خورد مامانم به من ميگه اين آقاهه شماره مارو از كجا داشت؟

 


داداشم زندگيشو داده يه آيپد خريده اونوقت بابام به آيپدش ميگه:پاره آجر!

 

 

دارم غرميزنم اين چه قيافه ايه من دارم. عمه ام ميگه غصه نخور زشتا خوش شانس ترن!

 


تو عروسي يکي از فاميلا دلار ميريختن رو سر عروس و داماد! حمله به دلارا سي مجروح به جا گذاشت! فرداش همه رفتيم صرافي يارو گفت دلارا تقلبيه!

 


بعد از مدتها داييم يه ميس رو گوشيم انداخت....ذوق مرگ شدم....با کلي احساس بهش زنگ زدم ميگم جــــــونم دايي جوووووووون کاري داشتين چه عجب ياد من کردين؟؟ با خونسردي تمام برگشته ميگه نه دايي جان دستم خورد اشتباه گرفتم!!
فک و فاميل با محبته من دارم؟؟

 


سر صبح از خواب بيدار شدم ميگم: سلام باباي مهربونم. ميگه: سلام گرگ بي طمع نيست باز پول ميخواي؟ پولاتو چه کار ميکني؟ نکنه معتاد شدي؟ بدبخت ترک کن؟ بعد 5 دقيقه تيکه انداختن ميگه شوخي کردم ميخواستم خواب از سرت بپره!

 


تلويزيون داره يه برنامه درباره علائم اعتياد نشون ميده. هر علامتي که ميگه مامانم زير چشمي با شک منو نگا ميکنه.

 


به خالم که آمريکا زندگي ميکنه با کلي ذوق و شوق گفتم: خاله من خيلي دوس دارم بيام اونجا زندگي کنم. برگشته ميگه: خب اينجا کسي رو داري بري پيشش؟

 


دعوت مودبانه ي بابام از من براي صرف شام: تَن لَشتو از پشت كامپيوتر جمع كن بيا پاي سُفره پهن شو!

 


دختر خالم به بچش واسه اينكه شيريني زياد نخوره دندوناش خراب نشه گفته شيريني ها رو شمردم يدونش كم بشه ميزنمت. بچه هم وقتي همه خواب بودن رفته همه شيريني ها رو نصفه گاز زده كه تعدادش كم نشه!
استعدادت تو حلقم!

 


اينترنت خونه رو تازه وصل کرده بوديم شب مامانم اومده ميگه رفتي تو اينترنت؟؟ ميگم آره.با ذوق ميگه جدي؟چي توش بود؟؟؟؟؟؟؟؟
چي بگم من الان؟؟ مامان آپديته من دارم؟؟

 


به مامانم ميگم گشنمه، ميگه چايي ميخوري؟ ميگم چايي آدمو سير ميكنه؟ ميگه نه! ولي تشنگي رو برطرف ميكنه! نه خدايي فك و فاميله كه ما داريم؟

 


مردم از ننه باباشون ويلا و ماشين و پول به ارث مي برن,من از بابام ميگرن به ارث بردم از مامانم آلرژي!!!
اي خدا اين خانواده است من دارم؟؟؟؟

 


پسر داييم ميگه خوش به حالت تك فرزندي! ميگم چرا؟ ميگه همه ته ديگ ماكاروني مال خودته،
عجب منطقي دارن فك فاميلا

 


داداشم تو اتاقش داره درس ميخونه صدام ميزنه ميگه بيا …
کلي خوشحال ميرم تو اتاق ميگم جانم داداش يهو تلفنش زنگ ميزنه دوست دخترشه!!!
داداشم در حالي که نيشش باز شده ديده دختره زنگ زده : ميشه بري بيرون درو ببندي؟؟

 


بابام داره تلويزيون ميبينه رو به من ميگه: رفتي بانک چي شد؟؟؟
با کلي ذوق و شوق شروع به تعريف ميکنم يهو اخبار شروع ميشه!!!!
بابام در حال زياد کردن صداي تلويزيون: هيــــــس هيچکي حرف نزنه!!!!

 


عموم تازه رفته بود انگليس و هنوز زبان ياد نگرفت بود! پليس توي خيابون به خاطر سرعت ميگه بزن کنار! ميزنه کنار و داشته جريمه مينوشته که يهو عموم به پليسه ميگه:
No plz! I have wife I have children! I’m running for my family bread
پليسه :O: O
عموم

 


برادر زاده ? سالم به مامانم گفته انقدر دوست دارم تنها زندگي کنم!!!!

 


خالم از خارجه برامون دهان شو خارجى آورده بود.
امروز صبح داشتم از در دستشوئى رد ميشدم که ديدم داداشم بعد از شستن دهنش دوباره بر گردوندش توي بطري. پرسيدم چکار ميکني؟!؟
گفت: “آخه اينا گرونن،حيفه”

 


با بابام تو تاکسي داشتيم ميرفتيم يهو بابام دستشو کرد تو جيبش ما هم او مديم تريپ ور داريم گفتيم “بزار من حساب ميکنم”بابام گفت:کي خواست پول بده موبايلم زنگ خورده…اخرشم خودم حساب کردم

 


به داداشم گفتم لپتاپمو بده. دو متر کلن از هم فاصله داشتيم. ديديم نه ميتونه پرت کنه نه ميتونه سُر بده. آخرش گذاشتش روي يه پتو گفت بکِش از اون ور!

 


مامانم به بابام گفت که جلوي عروسات با زيرپوش نشين حالا تا اونا ميان بابام يه چادر ميندازه دور خودش…..ما يه همچين خونواده اي هستيم

 


مامان‌بزرگم داشت نماز مي‌خوند گفت: خدايا
گفتم: بلي؟
يه ديقه مکث کرد گفت: آدم انقد بي‌شعور؟!

 


پسره فاميلمون رفته خارج 2 هفته با فيلتر شکن ميرفته تو فيسبوک بعد از 2 هفته فهميده نيازي به فيلتر شکن نيست فک و فاميله داريم!!!؟؟؟؟

 


شنيديد ميگن روح ادم از پاهاش مياد بيرون
حالا خواهر من هيچ وقت پتو رو پاهاش نميندازه ميگه اگه بندازم روحم توي پتو گير ميکنه اون وقت کابوس پتو ميبينم فک و فاميل داريم

 


بابام منو رسونده دانشگاه موقع پياده شدن بهش ميگم تو که بايد دور بزني و بري" منو هم اون طرفه خيابون پياده کن. ميگه لازم نکرده خودت برو اون طرفه خيابون شايد يه ماشين بهت زد 120 ميليون به جيب زديم!!!!!!!!!!!! باباي نگرانه داريم؟؟؟؟ فکو فاميله داريم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 


موقع خواب :
بابام: گوشيا رو کجا گذاشتي؟
مامانم: بالا سرت
بابام: چرا بالا سر خودت نذاشتي؟
مامانم: چونکه سرطانزاست!
يعني عشق ميچکه ! فک و فاميله داريم ؟

 


داداش كوچيكم رفته بود نون بگيره.وقتي برگشت ديدم واسه خودش يه پفكم گرفته.گفتم چرا پفك گرفتي؟گفت:پول خرد نداشت بقيشو پفك داد....?فك و فاميله ما داريم؟؟؟؟

 


واقعي
مشتري اومده ميگه دينام اين مشعل برق داشت منو برق گرفته هنوزم درد ميکنه
داداشم از صبح ميگه برو دکتر نشون بده هنوز برق توش هست بکشه بيرون !

 


نصف شبي خواب بودم دختر خالم 5سالشه اومده بيدارم کرده ميگه خواب ديدم شرک داره منو ميخوره بعد با گريه ميگه برو سي دي اش رو بيار بشکونيم فک و فاميله ناقص العقل داريم

 


شب رفتم خونه.به مامانم ميگم شام چي داريم.نگو با بابام دعواش شده اعصاب نداره.ميگه:کوفتو زهر مار.ميگم باشه از اون کوفتو زهره ماره بده ما بخوريم.مامانم ميگه ضر نزن غذاي من کوفته"اصلا شام نداريم.کشنه خوابيديم.
فک و فاميله ما داريم

 


به دختر داييم هر چي که بدم پس نميده.يه بار يه لباس ازم خواست قرض بگيره ازش پرسيدم بهم بر مي گردوني؟پرسيد لباست چه رنگيه؟ گفتم چه فرقي ميکنه؟صورتيه. گفت ديگه رنگشو نميبيني. اينم فک و فاميله داريم.

 


رفتم کلي پول لاستيک نو واسه ماشين دادم، مامانم اومده سوار ماشين بشه، يه نگاه به چرخا انداخته، به جاي "مبارکه" ميگه: حالا آپاراتي پيچ چرخا رو خوب سفت کرده يهو در نره؟؟!!!

 


نمي دونم همه پيرزنا مثل برف پاک کن ميرقصن ؟؟
يا مادر بزرگ من اينجوريه فقط ؟

 


مامان بزرگم نذر کرده بود دانشگاه قبول بشم 30 جزء قرآن رو بخونه من دانشگاه قبول شدم 2 جزء بيشتر نخوند بهش ميگم عزيز فقط 2 جزء خوندي که؟!! اونم ميگه : اون رشته اي که تو قبول شدي 2 جزئشم زياديه!!!

 


داداشم ظرف شکلات رو تو يخچال خالي کرده تمام يخپال رو گند زده بود ها بعد من از همه جا بي خبر اومدم مامان دعوام ميکنه غر غراش که تموم شد ميگم چي شده ميگه شکلاتي که تو خريدي داداشت ريخته تويخچال بيچاره بچم کلي ناراحت شدتو روحيش تاثير گذاشت جااااااااااان فک و فاميل داريم

 


داداشم و زن داداشم که تازه نامزد کرده بودن به طرز وحشتناکي تو حرف زدنشون عشقولانه بودن!اون موقع ها داداشمم 1کوچولو تپل شده بود 1دفه خونمون بودن زن داداشم اومد به داداشم 1چيزي بگه اولش اينطوري شروع کرد: گلکم...! بابامم 1نگاه به داداشم انداخت گفت به اينکه نبايد بگي گلکم بايد بگي گل کلم!!!!!ما ترکيديم از خنده..... داداشم:(((( ما :))))

 


اون روزي داشتم با مامانم حرف ميزدم:
-آره فلاني خيلي خره
-دخترم ادب داشته باش خره چيه
-مامان تو چرا نميذاري ما با هم راحت باشيم، مردم انقد جلو ماماناشون راحتـــــن :|
و از اون روز مامانم ميخواد جو رو مهربون کنه هي ميره مياد ميزنه به شونه م بهم فحش ميده لبخند عاشقونه ميزنه :| تازه جديدنا کارش به فحشاي ناموسي رسيده :|
مامان مهربونه دارم آخه :|

 


پري شب به بابام گفتم خواب ديدم زلزله اومده!ظهرش زاهدان زلزله اومد به بابام گفتم ديدي بهم الهام شده بود؟ميگه خب بعضي از جانوران اين ويژگي هارو دارن!!!!!:| فک و فاميله داريم؟!!!

 


يه دختر خاله دارم اسمش "طلا"ست ، توي "نقره" فروشي کار ميکنه ، تازگيا رفته برنزه کرده !
فک و فاميله در حد المپيکه داريم ؟!

 


تلويزيون داشت دعا پخش ميكرد، ننه ما هم زارزار گريه ميکرد..
گفتم ننه: مگه عربي بلدي؟
گفت نه ننه جون، ولي وقتي ميرسه به كلمه فرقان ياد اين ميوفتم كه روي آدم خاك ميريزن ..! فک و فاميله داريم !

 


مامانم نشسته تو ماشين بعد من نشستم کنارش
يهو جدي بم ميگه پاتو از رو دمه من برداراااااا
منم که خشکم زده گفتم جريان چيه هاااا ؟؟؟
بعد مي خنده ميگه يعني از رو مانتوم بلند شو !!!!!!
مامانه غافلگير کنندس من دارم ؟؟فک و فاميله داريم ؟؟

 


داشتم از خونه ميرفتم بيرون مامانم پرسيد کجا ؟؟!
گفتم بيرون !
برگشته ميگه : خوب جاي ديگه نريا ؟!
فک و فاميله داريم ؟

 


شوهر عمم ورداشته با خرمالو املت درست کرده !
فک و فاميله داريم ؟

 


برادرزادم چهار سالشه زنگ زده ميگه عمه اون اسباب بازيه که گفتم حتما برام بخري ها اگه يادت رفت زنگ بزن بهم تا يادت بيارم !!!
فک و فاميله داريم ؟

 


بابام اومده ميگه اين فيلم جدايي ” سارا ” از سيمين رو بذار ببينيم !
مامانم ميگه اااااااااا ادامه ي جدايي نادر از سيمين رو ساختن ؟
سيمين از دخترش جدا مي شه ؟!
فک و فاميله داريم ؟

 


پسر خالم کلاس دوم تو امتحانشون يه سوال داشتن که گفته بود : آيا ميدانيد رود هيرمند به کدام دريا ميريزد ؟
اينم نوشته بود : بله ميدانم !
معلم خوشش اومده بود نمره کامل داده بود !
فک و فاميله داريم ؟

 


دختر خالم ? سالش بود ، مدرسش کوچه پشتي خونمون بود ، داشته ميرفته خونه
تو راه يه پسر بچه بهش ميگه بي شعور !
بر ميگرده بهش ميگه : به تو چه !
فک و فاميله داريم ؟

 


به مامانم ميگم دندون درد ميکنه چي کار کنم ؟
ميگه نعره بزن!
هنوز يه آخ از دهنم در نيومده !
ميگه خفه شو !
فک و فاميله داريم ؟

 


مامانم زنگ زده به بابام ميگه اومدني دو کيلو گوجه بخر بيار بعد ديديم بابام با 10 کيلو موز اومده خونه
ميگيم بابا ما گوجه ميخواستيما
ميگه رفتم بخرم ديدم زده گوجه 2500 موز500 پول دو کيلو گوجه رو دادم 10 کيلو موز گرفتم هم کلاسش بيشتره هم خوشمزه تره !

 


مامانم وقتي نماز ميخونه با هر الله اکبر بلندي که ميگه يه منظور داره…
اون موقع من چک ميکنم زير گاز خاموش باشه، کسي در ميزنه، چراغ جايي روشن نمونده باشه و…!
يه روز با وجود اين که تمام اينا رو چک کرده بودم بازم الله اکبر ادامه داشت،
وقتي نمازش تموم شد با عصبانيت گفت مگه کوري نميبيني گرممه ميگم کولر رو روشن کن….!
فک و فاميله داريم؟

 


تولدم بود شروع کردم باز کردن کادوها به کادو مامانم رسيدم
ديدم يه پاکته بازش کردم ديدم نوشته
هفتاد هزار تومنى که دو ماه پيش قرض گرفتى نميخواد برگردونى!
فک و فاميله داريم؟

 


مادرم داشت چيپس ميخورد يهو گفت اوه اوه چقدر تنده فلفليه؟
بعد روى چيپسو نيگا کرد گفت نه, نوشته کچاپ !
بعد با خيال راحت شروع به چيپس خوردن کردو به اين ترتيب چيپس ديگر تند نبود!
فک و فاميله داريم؟

 


زن دائيم برگشته به دوستم ميگه عجب چشاي قشنگي‌ داري،چشات عين چشاي گاوه!!!
خدايي زن داييه داريم؟!
فک و فاميله داريم؟!

 


مادر بزرگم هر دفه ميخواس کله پاچه درس کنه يه رب واسه گوسفنده مسواک ميزد
مسواک ميزدااا با خمير دندون!!
فک و فاميله داريم؟

 


تو اتاقم نشسته بودم کارامو انجام مي دادم يهو خواهرزاده کوچولوم در اتاقو باز کرد خيلي هم استرس داشت گفت وااااااااااااااي ببخشيد فکر کردم اينجا دسشوييه!!
در اتاقو بست...
فک و فاميله داريم؟

 


کمپوت باز کرديم بخوريم ، به مامانم ميگم : مامان فکرکنم مزش عوض شده ...ميگه : آره
ميگم : بريزمش دور ؟
ميگه : نه بزار تو يخچال بابات مياد ميخوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامانه داريييييييييييم؟؟

 


يعني اين حرصي که مامانم سره نمره دادن ها تو بفرمائيد شام مي خوره،سره درس خوندنه من مي خورد ، الان دوتا دکترا داشتم !!!
فک و فاميله داريم!!!!

 


چند سال پيش يکي از فاميلامون با يه پسره دوست شدکه اسمش آيدين بود. کلي عاشقش شده بود و ديوونه اش بود ، اينقد که با تيغ رو دستش نوشت” آيدين ” . بعد چند وقت فهميد اسمشو دروغ گفته بهش:|
فک و فاميله داريم!!!!


فرستنده : MoTeZaaD


پسر داييم نذر کرده اگه تو کنکور ?? دانشگاه صنعتي شريف قبول شد بابا مامانشو پياده بفرسته کربلا! فک و فاميله داريم؟!

 


مامانم هروقت گوشيش زنگ ميخوره به من ميگه برو بيارش. يه جورايي با Rex احساس همزادپنداري مي کنم!
فک و فاميله داريم؟!

 


نشسته بودم سر کلاس مامانم بهم اس ام اس داد : ??? هزار تومن ترمي باباي بدبختت داره واسه دانشگاهت پول ميده اونوقت تو سر کلاس گوشيتو چک ميکني ببيني کي اس ام اس داده الاغ؟؟
فک و فاميله داريم؟!!

 


به مامانم مي گم مي خوام برم بيمارستان ملاقات خاله... مي گه: تيريپِ فاميل دوستي ور ندار، پرستار خوشگله امروز شيفتش نيست!
فک و فاميله داريم!!!!

 


مامانم اومد يه دفه تق زد پسه کلم ...
ميگم چرا ميزني؟؟؟ :(
برگشته ميگه لواشك هارو رو از ترس تويه جونور قايم کردم از صبح دارم ميگردم خودم پيداشون نميکنم.. :|

 


من و داداشم در حال دعواي لفظي
مامانم:اينجوري فايده نداره دو تا چاقو بردارين بکنين تو شکم همديگه
ما : :|

 


رفتيم خاکسپاري فاميلموون داداشش خودش انداخته تو قبر که اول منو بايد خاک کنيد ، باباشون بيل و ور داشته داره خاک ميريزه روش ميگه آره، توهم برو پيش داداشت نذار اونجا تنها باشه!!!!
فک و فاميله داريم؟

 


حموم بودم، مامانم مي زنه به در مي گم بـــله ؟ مي گه حمومي ؟ مي گم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اينجا لندنه، صداي منو از راديو بي بي سي مي شنوي.
ميگه : دِ نـَـه دِ در زدم بگم مهمونها اومدن دختراشون هم رفتن تو اتاقت داران با کامپيوترت کار ميکنند ، لباس و حوله ات رو هم از پشت در برميدارم که امشب رو لندن بموني تابفهمي و درست جواب دادن رو ياد بگيري، آها يه چيز ديگه احتمالا آبگرمکن رو هم خاموش ميکنم
فك و فاميل داريم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 


با حالت افسرده نشستم زانوهام و جمع کردم تو بغلم...ميگم مامان...من که انقدر بدردنخور نبودم...من که انقدر حال بهم زن و دوست نداشتني نبودم....مامانه بغلم کرده ميگه : آخي...نازي...دِ نـَـه دِ بودي تازه فهميدي .فك فاميل داريم؟؟؟

 


به داداشم ميگم برو برام عصاره ى جوجوبا بگير, بعد 5دقيقه حاضر شده اومده ميگه: گفتى جوجو بگيرم با چى??
اى خدا اخه فك وفاميله داريم ما

 


مامان و بابام دعواشون شد، مادرم قهر كرد رفت تو اتاق درو بست... بابام ميخواست بره دنبالش، ميگم بزار ده دقيقه ديگه برو بهتره... واستاده ساعت رو نگاه ميكنه ميگه مگه ديوانم! ده دقيقه ديگه اخبار شروع ميشه!... آخه فك و فاميله ما داريم!

 


يه بار تو يه جمعي بودم مامانم زنگ زد گفت : يه سوالي ازت مي پرسم اونجا تابلو نکن ! فقط با اره يا نه جواب منو بده ! باشه ؟
گفتم : باشه
گفت: اوضاع اونجا چه جوريه ؟!!!!!!!!!
فک و فاميله داريم!!!

 


عموم آمريکا زندگي ميکنه…
با کليييي ذوق و شوق گفتم: عمو من خيلي دوس دارم بيام اونجا زندگي کنم.
برگشته ميگه : خب اينجا کسي رو داري بري پيشش؟؟؟
فک و فاميله داريم؟؟!!!

 


ديشب يکي از فاميلامون اومده بودن خونمون يه دختر ? ساله با مزه داشتن.
دختره همش زل زده بود به من ول نميکرد منم اومدم بخندونمش خودمو شکل موش کردم…يهو گفت وااااا چرا خل و چل بازي در مياري؟؟؟؟ از اولشم گفتم مثل ديوونه ها هستيا واسه همين همش نگات ميکردم . . .
فک و فاميله داريم??!!!

 


هم دختر خالم هم شوهرش دماغ عملين. اونوقت بچشون که به دنيا اومده دماغ داره اندازه گلابي!
پريروزا بحث دماغ شد. دختر خالم برگشته ميگه: نميدونم دماغ اين بچه به کي برد اينقدر بزرگ شد!!!
فک و فاميله داريم ؟؟!!!

 


هر وقت منو برادم از کنارهم رد ميشيم.يابه هم زيرپايي ميزنيم.(معمولا من کله پا ميشم) يا پس گردني.يا جفت پا ميريم.. يا مشت..اين اتفاقا واس همه عاديه؟ يعني نگران نباشم؟ ..عشق برادري همينه؟!

 


پسر خاله ام مدارکشو داده واسه ترجمه که اقدام کنه واسه خارج
بعد اومده خونه ما ميگم چايى ميخورى يا شربت؟؟؟
ميگه قهوه اسپرسو اگه دارى بيار !!!!
ميگم هفته پيش که خاکشيرو با کاسه سر ميکشيدى يادت نيست؟!!!
پسر خاله است ما داريم؟

 


خوب….. رفتيم خونه فک وفاميلامون, بيشورا هيچ کار خاصي نکردن که من بتونم اينجا بنويسم… ايندفعه واقعا از همتون يکصدا ميپرسم: فک وفاميله داريم؟؟؟؟؟؟؟؟

 


داشتم فکر ميکردم که جواب مسئله ي رياضيم چي ميشه
يهو بابام اومده محکم ميزنه تو سرم... ميگم من که دارم درس ميخونم چرا ميزني؟
ميگه ميخوام زياد فکر نکني افسرده شي
خدائيش فک و فاميله داريم؟

 


دختر خالم زنگ زده ميگه مشخصات كامل لپتابتو بده كار دارم، ميگم چيكار داري؟
ميگه ميخوام يه مدل بالاترشو بگيرم تا چشات در بياد

 


رفيقم يک ماه و نيمه ، تو چت داره رو مخه يه دختر کار مي‌کنه ..
امروز بعده کلي‌، پاچه خواري و التماس وب داده ، ميبينه پسر دائيش اونور وب داره باي باي ميکنه

 


يه بادکنک توي خيابون ديدم که داره تاب مي خوره رفتم گرفتمش ديدم يه کارت بهش آويزون کردم بيزينس کارت بود شماره ي کارتوچک کردم ديدم شماره ي برادرمه آخه داداشو فک و فاميله داريم؟؟؟؟؟؟؟

 


زنگ زدم پسر دايي ام مي گم دلم هواتو کرده مي خوام بيام دمه خونتون ببينمت مي گه زحمتت مي شه خودم فردا ظهر براي نهار مي آيم خونتون خداييش فک و فاميله داريم؟؟؟

 


مامانم ? ماهه به همه گفته خطش سوخته…رفتم نگاه کردم ديدم سيم کارتشو برعکس انداخته تو گوشي !!! آخرشم برگشته ميگه همش تقصير توئه بس که با گوشيم ور ميري !
فک و فاميله داريم؟
.

 


بابام با کلي‌ دعوا که اين شير‌هاي گرونو که ميگيرم چرا نميخورين خراب مي‌شه مي‌ريزيم دور
ميگم شير کاکائو بگير
ميگه نه زود ميخورين تموم مي‌شه باز بايد بگيرم
فک و فاميله داريم!؟

 


خير سرم بعد 3 ماه دوري به مامانم گفتم بعد ترم دارم ميام تهران به بابا نگو که سوپرايز شه . ساعت 7 صبح رسيدم خونه مامانم که خواب بود با کلي فحش دادن به من بيدار شد رفتم تو اتاقم ميبينم تبديل به انباري شده حالا اينا قابل تحمله اما من تو اتاق بودم بابام بيدار شده به مامانم ميگه نميدوني چه کابوسي ديدم همش صداي پسرم تو گوشم بود خواب ديدم اومده خدايا 100 هزار مرتبه شکر که خواب بود بعدش رفت دوباره خوابيد يعني واقعا اين خونواده است داريم؟؟؟؟

 


يه داماد داريم هر وقت که مياد خونمون سر شام و نهار بشقابشو ميده مامانم ميگه:” مامانم شما زحمتشو بکش ”اونم رودرواسي گير ميکنه همه گوشتارو خالي ميکنه بشقابش. ما هم استخوان ليس ميزنيم فک و فاميل سياستمداره داريم؟

 


بچه ي ??روزم تو قنداق تو بقلمه
دوستم ديده ميگه اي ي تازه فارق شدين ميگم پ.ن.پ يه ?? سالي ميشه دارم ميرم براش آستين بالا بزنم.

 


يه دفترچه خوشگل خريدم.فرمول هاي ناز فيزيکو توش بنويسم.برادرزاده فسقلي ام ديده ميگه اااا خانوم شما هم بهتون گفته ساعت خوابتونو بنويسيد؟؟ خانوم ماهم تو مهد گفته!! عجب فك و فاميلي..

 


وسط عيد بيست نفر فاميل درجه يک جمع شدن خونه ما.عموم ميگه چندروز ديگه عقد پسرمه.همه باشوق و ذوق.افرين.کي هست؟ساعت چندبيايم؟؟ برگشته ميگه عقدش خصوصيه!!!خدايي فک و فاميله ما داريم؟!

 


سايتتون منو کم داشت.خوش بحالتون که اومدم...روز قبل عيد کارت شارژ 2تومني خريدم هنوز تموم نشد.روزي به صدنفر ميس ميندازم.کسي حالمو نميپرسه..ميگن کنکور داري مزاحمت نميشيم.فک و فاميله داريم؟...


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- مجموعه نرم افزار های ارسال پیام های تبلیغاتی انبوه وایبر ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوع مطلب : <-CategoryName->
نوشته شده در شنبه 24 تير 1391برچسب:اجب فک و فامیلی داریم!, توسط تک | لينك ثابت |

»